Účasť na konferencii je limitovaná počtom účastníkov, po naplnení kapacity vás budeme registrovať ako náhradníka.
Účastnícky poplatok na konferenciu:
110,- (oba dni),
75,- (1.deň),
55,- (2.deň)
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť spolu s registráciou na :
IBAN: SK13 0900 0000 0051 1238 4187, v.s. 102025, správa pre prijímateľa: konferencia + meno a priezvisko (faktúru Vám zašleme po úhrade emailom).
Záväzne budeme akceptovať registráciu s uskutočnenou platbou najneskôr do 17.10.2025. (v prípade zaplatenia a následnej neúčasti, nie je možné stornovať a vrátiť poplatok, bude možné riešiť účasť inej osoby – náhradník)
účastnícky poplatok zahŕňa stravu, coffee break, materiál a náklady spojené s organizáciou konferencie,
cestovné náklady a ubytovanie si hradí účastník konferencie
možnosť zabezpečiť si ubytovanie priamo cez hotel:
Mgr. Miriam Šothová: +421 905 765 139 alebo alexander@kupele-bj.sk
(Pri komunikácií sa identifikujte ako účastníci konferencie „Za dverami školy 2025“)
Záväzne registrovaným účastníkom zašleme po 06.10.2025 formulár na vlastný výber workshop a podrobné organizačné informácie k podujatiu (parkovanie, ubytovanie, sprievodný program v Bardejovských Kúpeľoch mimo konferenčný čas a pod.)